آندرانیک تیموریان: بازیکنان ایرانی از سر اماراتی ها هم زیادند

آندرانیک تیموریان: بازیکنان ایرانی از سر اماراتی ها هم زیادند




 

 


آندرانیک تیموریان: بازیکنان ایرانی از سر اماراتی ها هم زیادند


تاریخ : یکشنبه ،
31 مرداد 1389

آندارنیک تیموریان می توانست همچنان تنها لژیونر ایرانی در فوتبال جزیره باشد اما این اتفاق رخ نداد تا حالا در دو راهی فوتبال ایران و امارات گیر کند. او مدعی است تنها به دلیل یک بازی ملی از سوی وزارت کار انگلیس مجوز کار دریافت نکرده است. تیموریان که این روزها در تهران به سر می برد تمرینات اختصاصی خود را در زمین آرارات انجام می دهد تا در صورت پیوستن به تیم جدید خود از نظر بدنی عقب نباشد. او در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا درباره وضعیت فعلی خود و تیم آینده اش و فوتبال امارات توضیح می دهد.
این روزها همه دوست دارند بدانند وضعیت آندرانیک تیموریان چه خواهد شد؟
من هم پاسخ روشنی به این سوال ندارم. امروز به دیدار مدیر برنامه هایم می روم تا در این باره با او صحبت کنم. بعد از جلسه که با ایشان خواهم داشت می توانم روشن تر در این باره حرف بزنم.
ترجیح می دهی به فوتبال ایران برگردی یا به امارات بروی؟
الان هیچ چیز مشخص نیست. من ترجیح می دهم در جایی بازی کنم که شرایط بهتری داشته باشد. مدیر برنامه هایم مذاکراتی با چند تیم داشته است. باید آنها را بیشتر بررسی کنیم. در واقع به این سوال شما هم نمی توانم جواب روشنی بدهم.
از لیگ امارات چند پیشنهاد داری؟
سه پیشنهاد از امارات به دستم رسیده. منتهی اسم تیم ها را نمی دانم چون مدیر برنامه هایم در جریان است. از ایران هم دو، سه پیشنهاد هست که هنوز به هیچ کدام از آنها به صورت جدی فکر نکرده ام.
در فصل جدید اماراتی ها تمام بازیکنان ایرانی را دیپورت کردند و حتی یک بازیکن از لیگ برتر نگرفتند. به نظر می رسد شرایط برای حضور ایرانی در امارات مناسب نیست.
این صحبت ها کاملا اشتباه است. اماراتی ها از خدایشان است بازیکنان خلاق ایرانی به خدمت بگیرند. ایرانی ها لیاقت پوشیدن پیراهن تیم های اروپایی را دارند ، پس فکر می کنم از سر اماراتی هم زياد باشند. به نظر من در رسانه های ایرانی بعضا مسایلی مطرح می شود که درست نیست.
پس چرا امسال حتی یک بازیکن ایرانی هم در امارات بازی نمی کند؟
خب من قبول دارم شاید شرایط کمی بد است اما اماراتی ها اصلا اجازه ندارند همه چیز را روی سر بازیکنان ایرانی خراب کنند. وقتی یک تیم می بازد یعنی همه در این باخت شریک بوده اند و وقتی می برد یعنی همه با هم برده اند. این اصلا طرز فکر درستی نیست که بگویند ما باخته ایم چون بازیکن ایرانی داریم. نباید به این مسایل توجه کرد.
شاید روابط نه چندان مناسب دو کشور باعث شده تا شاهد غیبت بازیکنان ایرانی در لیگ امارات باشیم.
من به مسایل سیاسی کاری ندارم. فوتبال و سیاست دو واژه جدا هستند. به هم ارتباطی ندارند. اگر پیشنهاد خوبی از این کشور وجود داشته باشد شاید من به آنجا بروم.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل